
به نام خدا سلام -------------------------------------------------------------------------- دوست داشتن یعنی چی؟ انواع داره؟ میزان داره؟ میشه چند نفر رو دوس داشت؟ من کسی رو دوست دارم؟ نمیدونم... ولش کن اصلا. اینجور مباحث انتها نداره. --------------------------------------------------------------------------------------------- من از شما میترسم. شایدم از خود خودتون نه.xa0 ولی از شرایطتون چرا... اصلا چرا من به شما فکر میکنم؟ وقتی اومدنی در کار نبوده... وقتی هیچ اتفاقی نیفتاده وقتی شاید شما هیچ فکری د...
ادامه مطلب