سلام
------------------------------------------------------------------------------
هی میخوام حرف بزنم هی نمیشه...
:(
خسته شدم...
دلم نمیخواد این همه ادم زنگ بزنن...
بسه دیگه...
من با یه نفر میخوام ازدواج کنم...
مگه چند نفرم...؟
:(
باشه...
اصلا خفه میشم...
همتون راحت شین...
-------------------------------
هیچ کس...
y=a...