115
سلام
-------------------------------------------------------------------
هیچ وقت به چیزی عادت نکنین
مخصوصا اگه به حال جسمانی و روحانیتون ربط داشته باشه
وقتی عادت کرده باشی ناز کنی و یکی باشه که نازت رو بکشه...
اون وقت وقتی نباشه اذیت میشی...
دلتنگ میشی...
بهانه میگیری
با همه دعوا میکنی...
حالا نیست...
بهم توجه نمیکنه...
دلم گرفته... حالم خوب نیست...
چرا نیستی اخه...
:(
---------------------------------------------
خدایا...
جمعه سوم دی ۱۳۹۵ |
ما را در سایت y=a دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17