
به نام خدا سلام --------------------------------------------------------------- د ل م xa0 ت ن گ xa0 ش د ه بودن با نبودن زمینن تا اسمون توفیر می کنه... : ( انتظار نداشتم... البته خب هر کسی به خودش مربوطه... اما... : ( ------------------------ اقاجون... من قول داده بودم... از طرف دو نفر... حالا یکیشون رفت......
ادامه مطلب