
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------------------ هی میخوام حرف بزنم هی نمیشه... :( خسته شدم... دلم نمیخواد این همه ادم زنگ بزنن... بسه دیگه... من با یه نفر میخوام ازدواج کنم... مگه چند نفرم...؟ :( باشه... اصلا خفه میشم... همتون راحت شین... ------------------------------- هیچ کس......
ادامه مطلب