
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------------- کسی دلش نمیخواد من ازدواج کنم و من از خودم خسته شدم... فکر کردن به این که اگه ازدواج نکردی میخوای چی بخونی خیلی سخته... برنامه ریزی بدون یه نفری که پشتت باشه خیلی سخته... ------------------------------------------ اقاجون... دلم براتون تنگ شده... فقط برای شما... :(...
ادامه مطلب
به نام خدا سلام -----------------------------------------------------------------------------------دلم گرفته... خسته م... اقلش این بود که یکی پیدا میشد ادم پیشش ارامش بگیره... اینجاxa0 توی این خونه کنار ادمایی که نزدیک ترینن... من اروم نیستم... و این ابدا منطقی نیست. خسته کننده س هعی.... --------------------------- اقاجون......
ادامه مطلب