
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------------- کسی دلش نمیخواد من ازدواج کنم و من از خودم خسته شدم... فکر کردن به این که اگه ازدواج نکردی میخوای چی بخونی خیلی سخته... برنامه ریزی بدون یه نفری که پشتت باشه خیلی سخته... ------------------------------------------ اقاجون... دلم براتون تنگ شده... فقط برای شما... :(...
ادامه مطلب