y=a

متن مرتبط با «114» در سایت y=a نوشته شده است

114

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام ------------------------------------------------------- د ل م xa0 ت ن گ xa0 xa0ش د ه برای کسی که... هیچ حقی نسبت بهش ندارم... کسی که حتی نامزدم نیست... که دلم خوش باشه میتونم دل تنگ بشم... :( میخوام هیچی نگم... میخوام ساکت باشم... میخوام به روی خودم نیارم... میخوام حرف گوش کنم... به هیچی فکر نکنم... اقای پناهیان گفتن اینا به عبد ربطی نداره... اینا مربوط به مولاس... مولا میگه نباید حرفبزنی... :( خدایا... xa0...

    ادامه مطلب
  • 111

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام -----------------------------------------------------------------------------------دلم گرفته... خسته م... اقلش این بود که یکی پیدا میشد ادم پیشش ارامش بگیره... اینجاxa0 توی این خونه کنار ادمایی که نزدیک ترینن... من اروم نیستم... و این ابدا منطقی نیست. خسته کننده س هعی.... --------------------------- اقاجون......

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده