
به نام خدا سلام ----------------------------------------------------------------------------------- سرم داره از درد میترکه. البته خب هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه... یعنی اصلا عقل حکم میکنه وقتی کسی تجربه ی چیزی رو داره دوباره خطا نکنه ولی وقتی عقل و منطق حالیت نباشه حالا صد بار بخور زمینxa0 فایده نداره نمیشه بهم گفت عاقل و الا با دونستن این که شروع یک رمان نتیجه ش مدت ها شب بیداریهxa0 نباید شروعش میکردم اونم حالا و تو این شرایط نمیدونم این چه دردیه که وقتی میشه همه چیز رو به ادم ها گفت و ...
ادامه مطلب
به نام خدا سلام -------------------------------------------------------------------------- دوست داشتن یعنی چی؟ انواع داره؟ میزان داره؟ میشه چند نفر رو دوس داشت؟ من کسی رو دوست دارم؟ نمیدونم... ولش کن اصلا. اینجور مباحث انتها نداره. --------------------------------------------------------------------------------------------- من از شما میترسم. شایدم از خود خودتون نه.xa0 ولی از شرایطتون چرا... اصلا چرا من به شما فکر میکنم؟ وقتی اومدنی در کار نبوده... وقتی هیچ اتفاقی نیفتاده وقتی شاید شما هیچ فکری د...
ادامه مطلب