
به نام خدا سلام -----------------------------------------------------------------------------------دلم گرفته... خسته م... اقلش این بود که یکی پیدا میشد ادم پیشش ارامش بگیره... اینجاxa0 توی این خونه کنار ادمایی که نزدیک ترینن... من اروم نیستم... و این ابدا منطقی نیست. خسته کننده س هعی.... --------------------------- اقاجون......
ادامه مطلب