
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------- وقتی قرار به تصمیم های مهمه یکهو به تکاپو میفتی... سعی میکنی منطقی ترین حالت ممکنت رو داشته باشی... نه تنها زندگی خودتو زیر و رو میکنی هی چشم چشم میکنی تجربیات دیگران رو هم بفهمی دنیا بی سختی نیست... بی مشکل نیست... هیچ کدوم از ادما بی درد نیستن... حتی اونایی که اسمشون مرفه بی درده... و هیچ ادمی هم نمیتونه نکته ی مثبت تو زندگیش نداشته باشه... ------------------------------------------------- اقا جون... دلم شما رو...
ادامه مطلب