سلام
-------------------------------------------------------------------
جرا وقتی جنبه نداری...
الکی خوش حال میشی...؟
خیلی بی جنبه ای...
خب وقتی میگن شلوغم...
بعد این همه وقت بفهم که نباید پیام بدی...
ادما با هم فرق میکنن...
...
یه دوست داشتن ساده نمیتونه انقد دردسر داشته باشه...
دردت اینه که هیچی ساده نیست...
آلبالا لیل والا...
--------------------------------
اقاجون...
من قول دادم...
y=a...ما را در سایت y=a دنبال میکنید
برچسب: 112,1120s,112 eatery,1120s instructions,112 songs,112 ocean avenue,11201,112 cupid,11211,11215, نویسنده: بازدید: 6