
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------ خستمه ولی نمیخوام به روی خودم بیارم کلافه م درد دارم وجدان بدبختم دیگه سکوت اختیار کرده... وجدان جان غصه نخور... منم عین خودت... دلم میخواد فکر کنم اولین نفری که زنگ میزنه خ.ح باشن... اصلا دلم میخواد همین روز عید فطر زنگ بزنن... میدونم که نمیزنن... تازه بزنن هم کی میدونه چی میشه...؟ این که دلت نخواد کسی اذیت بشه به حرف نیست به عمله چند ساله میشناسمشون...؟ فکر میکنم از مدت دبیرستانم بیشتر... یک بار هم نشد... و چقدر به خا...
ادامه مطلب
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------- وقتی قرار به تصمیم های مهمه یکهو به تکاپو میفتی... سعی میکنی منطقی ترین حالت ممکنت رو داشته باشی... نه تنها زندگی خودتو زیر و رو میکنی هی چشم چشم میکنی تجربیات دیگران رو هم بفهمی دنیا بی سختی نیست... بی مشکل نیست... هیچ کدوم از ادما بی درد نیستن... حتی اونایی که اسمشون مرفه بی درده... و هیچ ادمی هم نمیتونه نکته ی مثبت تو زندگیش نداشته باشه... ------------------------------------------------- اقا جون... دلم شما رو...
ادامه مطلب