
به نام خدا سلام ----------------------------------------------------------------------- سخت ترین لحظات اینه که فکر کنی الان شاید حتی با فاصله ی چند متر همون کسی حضور داره که وجودت بهش وصله... و خودش بی خبره... مخصوصا اگه اونجاxa0 راهپیمایی باشه... نماز جمعه باشه... نماز اقا باشه... حرم باشه... این ذهن اروم نمیگیره... و دل رو هم نا اروم میکنه... و من معترضم... به خودم... که گند زدم به همه چی... داشت همه چی درست میشد... من خودم خرابش کردم... ------------------------------------ اقاجون... اره... می...
ادامه مطلب
به نام خدا سلام ------------------------------------------------------------------- وقتی قرار به تصمیم های مهمه یکهو به تکاپو میفتی... سعی میکنی منطقی ترین حالت ممکنت رو داشته باشی... نه تنها زندگی خودتو زیر و رو میکنی هی چشم چشم میکنی تجربیات دیگران رو هم بفهمی دنیا بی سختی نیست... بی مشکل نیست... هیچ کدوم از ادما بی درد نیستن... حتی اونایی که اسمشون مرفه بی درده... و هیچ ادمی هم نمیتونه نکته ی مثبت تو زندگیش نداشته باشه... ------------------------------------------------- اقا جون... دلم شما رو...
ادامه مطلب