y=a

متن مرتبط با «105 7 the fan» در سایت y=a نوشته شده است

105

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام ----------------------------------------------------------------------- سخت ترین لحظات اینه که فکر کنی الان شاید حتی با فاصله ی چند متر همون کسی حضور داره که وجودت بهش وصله... و خودش بی خبره... مخصوصا اگه اونجاxa0 راهپیمایی باشه... نماز جمعه باشه... نماز اقا باشه... حرم باشه... این ذهن اروم نمیگیره... و دل رو هم نا اروم میکنه... و من معترضم... به خودم... که گند زدم به همه چی... داشت همه چی درست میشد... من خودم خرابش کردم... ------------------------------------ اقاجون... اره... می...

    ادامه مطلب
  • 107

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام -------------------------------------------------------------------------- دوست داشتن یعنی چی؟ انواع داره؟ میزان داره؟ میشه چند نفر رو دوس داشت؟ من کسی رو دوست دارم؟ نمیدونم... ولش کن اصلا. اینجور مباحث انتها نداره. --------------------------------------------------------------------------------------------- من از شما میترسم. شایدم از خود خودتون نه.xa0 ولی از شرایطتون چرا... اصلا چرا من به شما فکر میکنم؟ وقتی اومدنی در کار نبوده... وقتی هیچ اتفاقی نیفتاده وقتی شاید شما هیچ فکری د...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده