
به نام خدا سلام ----------------------------------------------------------------------- سخت ترین لحظات اینه که فکر کنی الان شاید حتی با فاصله ی چند متر همون کسی حضور داره که وجودت بهش وصله... و خودش بی خبره... مخصوصا اگه اونجاxa0 راهپیمایی باشه... نماز جمعه باشه... نماز اقا باشه... حرم باشه... این ذهن اروم نمیگیره... و دل رو هم نا اروم میکنه... و من معترضم... به خودم... که گند زدم به همه چی... داشت همه چی درست میشد... من خودم خرابش کردم... ------------------------------------ اقاجون... اره... می...
ادامه مطلب