y=a

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

115به نام خداسلام-------------------------------------------------------------------هیچ وقت به چیزی عادت نکنینمخصوصا اگه به حال جسمانی و روحانیتون ربط داشته باشهوقتی عادت کرده باشی ناز کنی و یکی باشه که نازت رو بکشه...اون وقت وقتی نباشه اذیت میشی...دلتنگ میشی...بهانه میگیریبا همه دعوا میکنی...حالا نیست...بهم توجه نمیکنه...دلم گرفته... حالم خوب نیست...چرا نیستی اخه...:(---------------------------------------------خدایا...جمعه سوم دی ۱۳۹۵ | y=a...ادامه مطلب

ما را در سایت y=a دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:09

به نام خدا

سلام

-------------------------------------------------------

د ل م ت ن گ ش د ه

برای کسی که...

هیچ حقی نسبت بهش ندارم...

کسی که حتی نامزدم نیست...

که دلم خوش باشه میتونم دل تنگ بشم...

:(

میخوام هیچی نگم...

میخوام ساکت باشم...

میخوام به روی خودم نیارم...

میخوام حرف گوش کنم...

به هیچی فکر نکنم...

اقای پناهیان گفتن اینا به عبد ربطی نداره...

اینا مربوط به مولاس...

مولا میگه نباید حرفبزنی...

:(

خدایا...

y=a...

ما را در سایت y=a دنبال می‌کنید

برچسب: 114th congress,114,114 pill,11413,114 pounds in kg,114 pokedex,1149,1144 angel number,11434,1145 19th st nw, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 16:32

به نام خداسلام------------------------------------------------------------خستمهولی نمیخوام به روی خودم بیارمکلافه مدرد دارموجدان بدبختم دیگه سکوت اختیار کرده...وجدان جان غصه نخور...منم عین خودت...دلم میخواد فکر کنم اولین نفری که زنگ میزنه خ.ح باشن...اصلا دلم میخواد همین روز عید فطر زنگ بزنن...میدونم که نمیزنن...تازه بزنن هم کی میدونه چی میشه...؟این که دلت نخواد کسی اذیت بشه به حرف نیستبه عملهچند ساله میشناسمشون...؟فکر میکنم از مدت دبیرستانم بیشتر...یک بار هم نشد...و چقدر به خاطر من اذیت شدن...و چقدر صبور...اصلا بی خیالوقتی کسی نیست...وقتی کسی وجود ندارهوقتی کسی حضور ندارهچ y=a...ادامه مطلب

ما را در سایت y=a دنبال می‌کنید

برچسب: 1040,104 3 my fm,1040x,104 3 the fan,1040es,104 5 the team,1040ez,104,1040a,1040x instructions, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 5:50

به نام خداسلام-----------------------------------------------------------------------سخت ترین لحظات اینه که فکر کنی الان شاید حتی با فاصله ی چند مترهمون کسی حضور داره که وجودت بهش وصله...و خودش بی خبره...مخصوصا اگه اونجا راهپیمایی باشه...نماز جمعه باشه...نماز اقا باشه...حرم باشه...این ذهن اروم نمیگیره... و دل رو هم نا اروم میکنه...و من معترضم...به خودم...که گند زدم به همه چی...داشت همه چی درست میشد...من خودم خرابش کردم...------------------------------------اقاجون...اره...میدونم...حق با شماست... :( y=a...ادامه مطلب

ما را در سایت y=a دنبال می‌کنید

برچسب: 105 3 the fan,105,105 fahrenheit to celsius,105 kg to lbs,1057 the point,105 1 the bounce,105 9 playlist,1059 the rock,105 9 fm,105 7 the fan, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 5:50

به نام خداسلام-----------------------------------------------------------------------------------سرم داره از درد میترکه.البته خب هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه...یعنی اصلا عقل حکم میکنه وقتی کسی تجربه ی چیزی رو داره دوباره خطا نکنهولی وقتی عقل و منطق حالیت نباشه حالا صد بار بخور زمین فایده ندارهنمیشه بهم گفت عاقلو الا با دونستن این که شروع یک رمان نتیجه ش مدت ها شب بیداریه نباید شروعش میکردماونم حالا و تو این شرایطنمیدونم این چه دردیه که وقتی میشه همه چیز رو به ادم ها گفت و جلوی بحث و جدل رو گرفتباز هم سکوت اختیار میکنم و حاضر نمیشم توضیح بدماخه اینا جز دیوانگی چی میتونه باش y=a...ادامه مطلب

ما را در سایت y=a دنبال می‌کنید

برچسب: 106 7 the fan,1060,1066,106 kmel,106,106 and park,106 pill,1060 vs 970,1065 instructions,1060 vs 480, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 5:50

صفحه بندی